-->

Wednesday, May 30, 2012

3 Gud News Untuk Hujung Bulan Nih…Alhamdulillah

Hi uolls,

Rini aku nak share something dengan uols…alhamdulillah dalam masa seminggu nih tiga berita gembira sekaligus menyapa aku….yang dua nih dah lama aku menanti…sekian lama aku berusaha..aku berdoa untuk kehidupan yang lebih baik..alih2 2 sekaligus dalam waktu yg sama…sehinggakan aku terpaksa membuat pilihan salah satu darinya..pening jugaklah nak wat keputusan…masing2 ada kelebihan masing2…masing2 ada kebaikan masing2 dan ada juga pro & cont nya…papepun aku bersyukur di atas kurniaanmu Ya Allah….

Ok ni baru pembayang untuk 2 berita baik…yang lagi satu nih..mmg x diduga n memang x de pilihan…apa cara sekalipun aku kena terima seadanya….korang rasa clear tak apa aku nak cerita kat sini…

Ok, bagi yg baca entry ni…aku kasi korang peluang untuk teka ketiga2(means jawapan 1. 2. dan 3...ye) berita baik nih…sapa dapat teka dengan tepat dan terawal saya akan hadiahkan korang key chain felt huruf yang macam sebelum nih…boleh teka selagi x dpt jawapan yg betul...boleh gituh...hehehehe

Anda terlepas boleh tengok SINI ye…

Pemenang boleh pilih huruf sendiri ye..saya akan buat khas untuk uols…ok selamat mencuba…saya happy nih…lalalalalalalala

12 comments:

Nina K's Luviee said...

1st pregnant ke2 kowt...

Kakzakie Purvit said...

Kakak nak main teka-teka jugalah SS. Kakak rasa pasal rumah satu M'sia yg hari itu hantar dah dapat. Keduanya mungkin dah decide utk bayar rumah baru nak beli. Ketiga ada tawaran kerja baru. Ke empat Qaisara nak dapat adik... eh... kakak terlebih satu.. hahaha... saje nak usik SS:)

dieyna said...

huhu otak tak leh fikir.. huhu takde rezki lah tu nak dapat keychain tu..

SumeSakan said...

Nina k's Luviee : alamak soalan ada 3..hehehehe

1. ?
2. ?
3. ?

cepat2...ekekeke

Unknown said...

is nak teka perkara ketiga yang xdak pilihan dan kena terima tu.... qaisara nak dapat adikkah??? jeng3.. hehe

Nina K's Luviee said...

ok 1) dapat offer keje baru
2) gaji naik lagi
3) dapat baby baru kan....hehehehe

Anonymous said...

hii

jom lawat blog sy k..

nice blog awk ni...

MAY said...

hm....
no 3 tu..terpregnant eyh?hehe

no.1 tu..mcm naik gaji atau naik pangkt??

no.2 tu, adekah berkenaan pembelian umh?

ade yg betul tak?hihi

Naz said...

kena je tak ikut turutan..

1. Sara nak dapat adik
2. Pasal rumah tu dah setel.
3. naik pangkat kot n dapat tawaran keje yg best

IntaNBerliaN said...

sara nak dpt adik ek.. hihii

- AZIE - said...

hehehhe..alhamdulillah tahniah dear,meh nak teka boleh

1. dh dpt jd permenant staff
2. dpt offer utk job lain
3. omg..sara nak dpt adik kot

SumeSakan said...

Dear all..thanks ye luangkan masa try2 jawab teka teki nih...hehehehe....

untuk yg last tuh memang tepat jawapan anda...hahahaha...nak join geng IntanBerlian n Nina...kasi adik pada yg dok ada...ekekeke...insyaallah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...