-->

Friday, November 2, 2012

Gangnam Style : Anakku Sara

Ingat tak entry aku sebelum nih pasai UP UP UP UP UP Style sebelum nih..klu x ingat nah tengok balik ENTRI itu di sini...klu sebelum nih korang nengok dia nyanyi sambil ikut muzik kan?yang ni baik punya nyanyi style dia...UP UP UP dia panjang gila nak bleh sebut Style tuh...ni baru versi Sara...

Aku pun x tau yg adik ipar aku wat video masa kitorang dalam kereta itu hari..sekali bila adik ipaq aku play aku terdengar dan apa ag...terdetik lah aku nak share kan...ye lah sebelum nih dengan aku jangan harap lah..klu nampak aje mama dia nak rakam dan2 terserot x jadi buat segala aksi....

Co korang dengaq betol2...ada bunyi UP UP UP tuh macam ayam belanda ke ape ek...aku terfikir2 nih...ekekekeke


Siap angkat kening tuh nak sebut UP UP UP UP UP tuh...Sara..sara...

9 comments:

MAY said...

haha..comei je kening terangkat2...


SumeSakan said...

May : tu lah gaya dia may klu nyanyi lg nih..tuh x tgk dia wat tgn n goyang2 badan ag tuh...hihihi...cpat toi bbudak skang ni mniru...

Golden Rose said...

hahaha cute je...mcm2 gaya

SumeSakan said...

Golden Rose : Itulah pasal...kadang2 best tengok perkembangan dia..cept btol belajar...

- AZIE - said...

style mama la tue kalo nyanyi angkat kening huhuhu..

p/s: xde mud la nak update blog rini..jenjalan jer lah

SumeSakan said...

Mrs Lurve : Jangan bocor rahsia k...ekekekekek....

Ayu Ayunie said...

huhu.. cute sgt la..

SumeSakan said...

~ayu~ : hehehehe

IntaNBerliaN said...

alahaiii sara... comel betoi dia ni... :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...